papatya56 CansuDRY Bende gordum ama ınanamıyorum Rabbım ısteyen herkesede versın Ne olur dua edın ıkı düşügüm var
Royem62 papatya56 inşallah bebiştendir bunlar kuzum dualarımda hepiniz varsınız ❤️ sende bana dualarını eksik etme cuma günü bende test yapıcam
Tugcekrc papatya56 Öyle oldu canım erken öğrendim ama test belli yanlışlık olur diye 1 hafta daha tuttum kendimi kan testimi görmeden inanmadım 😅 bence ne olursa olsun kan testine güven
papatya56 Tugcekrc Doktorum yok yoksa gıtcektım folık asit kullanıyorum zaten beklicem adet gunune kadar
Seyda5234 papatya56 canım ben adetime 5 gün varken öğrendim erken gebelik testi aldım 3 dk da silik kırmızı çizgi göründü çok şükür🙏 şuan 5+5 olduk ama doktor 6+2 dedi