papatya56 Kızlar erken gebelık testınde adetinize kac gun kala ogrendınız prodoctor testı aldım bu testle erken ogrenın oldu mu 7 günüm var adetıme
Nymphadoraa papatya56 5 gün kala yapmıştım silik çıkmıştı. 3 gün kala kanda baktırdığımda değerim 111 çıkmıştı.
Hdveci İki gün kala öğrendim silik çıkmıştı adetten 6 gün öncesine kadar gösteriyor diye biliyorum ben
fatma-kpnk Ya bende erken gebelik testi yapmıştım pembe uzunlardan güya erken ama onda çıkmadı bi kaç gün sonra kaset testte yaptım çıktı betaya gittim hamile olduğumu öğrendim
gzdgns papatya56 benim adete 14 gün vardı normal testlerden yaptım 3 defa 😅 hepside pozitif cıktı sonra kan verdim 444 cıktı.
papatya56 Nymphadoraa Erken ogrenmıssın canım bende yapsam mı dedım ıkı uç gun daha gecsın oyle yaparım oda dayanabılırsem
greybrde papatya56 evet çok şükür 13 hafta olduk rabbim isteyen herkese versin ama o ay yaptığımda değilmişim o yüzden sonuç hep negatif oldu 😂
Nymphadoraa papatya56 anladım. Yumurtlama testi ile tarihi bilseydiniz test için daha net yorum yapabilirdim. Hayırlısı olsun Allah nasip eder inş ☺️