twinsmom00 Ikiz hamileyim bugun doktor bebeklerin kilosu az dedi 25+1 haftam bebeklerden biri 630 , 570 gr mis . Moralimi cok bozdu doktor 2 hafta geriden geliyor dedi
Elif3534 twinsmom00 ama senin ikiz bebeklerin ölçüsüne göre bakılması lazım canım. Yoksa normal bebek gibi doğursan toplam 7 kilo nasıl taşıyacaksın
nazlisamac35 Elif3534 24 haftada bende gittigimde 607 grm 28 cm boyu var demisti haftasina göre iyi demisti benim doktordamı sorun var bilemedim🙄
Elif3534 nazlisamac35 ben 25. Haftamda gittim canım. Şu an 24+3üm aslında. Senin de öyle miydi? Doktorun cihazı da ölçümü 23+3′e göre uyumlu buldu yani bir hafta geri benim.
merweeilbey1 Elif3534 tahin pekmez ye canım o çok kilo aldırıyor bebişe benimde hep 1 hafta geriden gidiyordu şimdi düzeldi şükür ki 37 haftalığım 3000 kilo bebeğim
Elif3534 merweeilbey1 inanır mısın her günüm tahin pekmez :)))) hem de muzun üzerine döküp yiyorum. Ay anlamadım artık birden mi alacak bilemedim. Ama et yoktu bende onu boşladım son zamanlar. Bir şeyden biri olmayınca almıyorlar bence. Her şeyden vermek lazım :))))
Suleasyaa 24.haftamda 810 gr 31 cm demisti hatta haftasına göre ilerde olduğunu bile söylemişti. Sizinkiler aslında normali benim doktoruma göre
Elif3534 Suleasyaa hmmm evet senin de fazla çıkmış öyle olunca Allah korusun gebelik şekerinden şüpheleniyoruz dedi doktor. Bakalım kilo aldırmaya çalışacağız artık. Et yemem lazım bol bol. Her gün yiyeceğim koydum kafaya :)))
leyla_ok Ebrarata valla cnm o kadar şey söyledi ki boyunu unuttum 🙄 28 liii birşey hatırlıyorum ama doğru mu yanlış mı başka bir şeyi ile karıştırıyor olabilirim 🤷🏻♀️
Elif3534 irorkay evet senin iyi imiş zaten öyle olması gerekiyor canım. Benimki 606 gr çıktı da ondan bir hafta geri dedi
Elif3534 irorkay ay hadi inşallahhhh göreyim dedi doktor seni 😅 sınava hazırlanır gibi hazırlanacağım bi dahaki kontrole. Bu haftadan sonra baya alıyorlarmış dediğin gibi
irorkay merweeilbey1 ben parça et olarak değil de Kıyma olarak yiyorum Fazla o da sayılıyor mu ya acaba
Elif3534 nazlisamac35 evet sen 24. Haftamda gittim yazmışsın ya canım benim gittiğim 25. Hafta yani :) senin 24e göre 600 gr küsürler çok normal iyi. Ama 25. Haftada 700 olması lazım dedi doktor
Esediii Elif3534 bizim oyleydi beslenmene dikkkat et dedi hrgun muz avakado ceviz kaşar peyniri yedim öğünlerde cok dikkkat ettim simdide bir hafta önde dedi tebrik etti doktorum beslenmem işe yaramış 🙂
Elif3534 Esediii ayyyy darısı bana canım :))) ara öğün yapmadım bir de sanırım o da etkiledi. Avokado da alıyım bak. Şimdi o da iyi geliyordur
Esediii Elif3534 olur olur cnm ara öğünde kesinlikle yaparsan bidahakine cok güzel gorursun gelisimi insallllah🥰