Elif3534 Selam kızlar. 24+3 haftalığım. Bugün kontrolde bebeğimi 606 gr Kilo ve 29cm boy ölçtü. Bir hafta gerideymiş. Çok önemli değil dedi ama yine de beslenmeme dikkat etmem lazımmış. Var mı böyle bir şey yaşayıp sonradan kilo aldıran ?
Melikesvm Elif3534 bızımde oyleydı sonradan kılo alıyor 6aydan sonra alıyorlar kıloyu benımde ozamanlar bebegım zayıftı arkadaslarım cok zayıf gelan dıyorlardı onlar 3kılo dogurdu suan 37haftamdayım 3800 yesem 4 kılo 4.50 kılo dogar rahat ama yememe dıkkat etmıorım
Teacher-mom Elif3534 banada doktor 24 haftamda 680 gram senin çocuğun zayıf doğar dedi doktorunuz yine iyi konuşmuş size benimkine nazaran
leyla_ok Elif3534 21+6 da gitmiştim kilosu 451grdı.Bu gün gittim kontrole 26+6 haftalığız 1 kg 54gr bence güzel sizinde ya 🤔
Sedanindenizi Elif3534 O haftalarda beninde olmustu simdi yakaladi haftasini. En cok ceviz ve kasar yedim seker falan yoksa muz da yeyin bunlar bebise kilo aldiriyor. Sut, yogurt, peynir muhakkak hergun yeyin.
Cansu-13 Melikesvm bende salı günü gittim 37 haftalık 3,200 gr olmuş haftaya sezeryan olucam 3′500 olsa yeter
Elif3534 Teacher-mom hadi ya bizimki de şu andan sonra kilo alacak ama önemli olan 3 hafta falan geri olmasın dedi. Valla kontrolden çıktım baya et aldık her gün yicem napıyım 🙈 çok et ye dedi
Fatom Teacher-mom maşallah iyi kilosu niye öyle demiş ki Benim 23. Haftamda 650 gr idi 24 haftalık gibi demişti özellikle bu haftalardan sonra gelişimine uygun oluyo alınıyor ya da çok takmamak lazım
Teacher-mom Elif3534 sormayın ya bende et yumurta süt soda tiksindim artık ama bakalım 3 hafta dolsun gidşcem 27 haftasında kaç kilo olmuş bakıcam
Teacher-mom Elif3534 ama benim doktorum boş konuştu nereden bilecek çocuğun kilosununonun inadına yiyorum zaten herşeyden😒
Elif3534 Teacher-mom kesinlikle canım şimdiden zaten kesin böyle olacak demesi çok yanlış. Devlette mi doktorun ?
Elif3534 leyla_ok işte bu hafta 700 gr olması lazımmış. Birkaç güne arayı kapamam lazım :)))) kabak çekirdeğine gömüleceğim. Bir de muzu çok olgunlaştırmadan yemek lazımmış. Ona da dikkat etmem lazım sanırım
Elif3534 Sedanindenizi evet aslında dediklerinizi çok yiyorum ama et özellikle dedi Doktorum. Artık her gün et pişecek evde☺️ Bu vejeteryan beslenenler nasıl doğuruyor anlamadım 🤷🏻♀️
leyla_ok Elif3534 muzun yanında bir bardak süt iç.Ceviz badem mutlaka tüket.Tahin pekmez yiyebiliyorsan her sabah kahvaltıda yemeye çalış.Sağlıksız beslenme vitaminli proteinli git mutlaka yarar inşallah canım 🌸
Elif3534 leyla_ok muzun yanında sütü deneyeceğim canım. Diğer dediklerini elimden geldiğince yiyorum zaten tahin pekmez delisi biriyim :) inşallah yakalar haftasın. Saol 🌺
leyla_ok Ebrarata valla cnm o kadar şey söyledi ki boyunu unuttum 🙄 28 liii birşey hatırlıyorum ama doğru mu yanlış mı başka bir şeyi ile karıştırıyor olabilirim 🤷🏻♀️
Elif3534 irorkay evet senin iyi imiş zaten öyle olması gerekiyor canım. Benimki 606 gr çıktı da ondan bir hafta geri dedi