Esediii Elif3534 olur olur cnm ara öğünde kesinlikle yaparsan bidahakine cok güzel gorursun gelisimi insallllah🥰
Cansu-13 Melikesvm bende salı günü gittim 37 haftalık 3,200 gr olmuş haftaya sezeryan olucam 3′500 olsa yeter