SerpilEsra aslihandogan sabah icmiyorum aksam 2 tane yetiyor bana günboyu ama gecede bulantin oluyorsa sabahta ic ☺
Didemmmmm aslihandogan ben ilaç kullanmıyorum canım midem bulandığında tuzlu bir şeyler yiyerek bastırmaya çalışıyorum. Beyaz leblebi ve çubuk kraker kankim oldu 😉 birde mentollü şeker yiyorum arada
Didemmmmm Sdacbc şu an ben köpeğimi gezdirmek için günde e 30 dakika çıkıyorum. Tam kapanmadan önce de öğretmen olduğum için okula giderken gelirken ve okul da yeterince spor yapmış oluyorum 😉
Sdacbc Didemmmmm ne güzel canım yarından itibaren dikkat etmeye çalışcam yoksa bu gidiş hat hiç iyi değil 🤣
GizMeh Sblatc şiikinlik bende de var canım ama karnım henüz büyümedi. Yemek yedikten sonra çok fena şişiyor 😅 bebeklerin böyle kocaman göbeği olur ya aynen öyle oluyor.
Zuhreee Nilerkanc bende sanırım 4 veya 5 haftalık ilk muayne bile yapmadılar cokk sabırızım😢 görmek ve rahatlamak istiyor insan