aslihandogan Asafimmm şahane desem yalan olur öldüm öldüm dirildim resmen çok kötü çekiyor hamilelik inşallah Rabbim mükafatını verir
Didemmmmm Sdacbc dayanırsın dayanırsın 😉 bak ben normalde çikolatasız hayatta duramazdım. Şimdi ağzıma sürmüyorum benve ondan kilo verdim 🤣🤣 erik ve salatalığa sardım😉 onlarda metabolizmamı çalıştırıyor galiba üstünee birde su içince kilo falan alamıyorum 😉
Ouzc 9+5olduk. Zaman geçmiyor sanki. Ben şimdiden kilo almaya başladım hamilelik ve pandeminin etkisi var iştahın çok bence ama göbegimi gördükçe seviniyorum yine de 🙈
[silindi] Zumra_genc yaa çok vermişsiniz . Benim o kadar değil. Şanslısınız ki sektördesinz bu covid döneminde hastane yolunda gidip gelmiyosunuz . Bakalım aralık ayına kadar neler bekliyor bizi❤️❤️
Didemmmmm Sdacbc almazsın 1 ay sonra düzene girer. Bu arada mutlu huzurlu sağlıklı bayramlar dilerim 😉🍬 sene ye bebeklerimiz birlikte kutlarız inşallah 🙏🙏
219Eyll cemrecanimm bugün tam 10 haftalık olduk rabbim tamamına erdirsin inşallah hepimizin hamileliğini
cemrecanimm Bende 9+5 ::) hepimiz saglıkla kucagımıza alırız insallah. benimde bulantılarım oluyor, bi seylerle bastırmaya calisiyorum. bazen oluyor bazen olmuyor. anı anını tutmuyor yani:)
acemianne78 [silindi] benim de 8+4 valla beni etkilemiyor bulantılar çünkü midem bulanıyor ama kusamıyorum onun için de yediklerim kalıyor 😟
Asafimmm aslihandogan hadi ya canım benimde 6 ila 10 haftada öyleydim ama cok sükür geçti insallah tez zaamanda düzelirsin sende 🌸🤩