Zuhreee Nilerkanc bende sanırım 4 veya 5 haftalık ilk muayne bile yapmadılar cokk sabırızım😢 görmek ve rahatlamak istiyor insan
[silindi] cemrecanimm 8+4 ten bi selam vereyim 🌸🌸🌸 bulantılardan hiç bişey yiyemeyen var mı benim gibi ya 😔aşırı halsizlik yorgunluk bulantı var
SerpilEsra [silindi] o haftalarda cok kotuydum elden ayaktan dustum diyeblrm serumlarla durdum hep simdi biraz daha iyiym gecmedi ama azaldi Allaha sukur prilam kullaniyorum onun sayesnde braz
Zumra_genc [silindi] 8+4 den selammm ölüyorum diyebilirim mide bulantısı kusma hiçbir şey yiyemiyorum tam 5 kilo verdim. Bir an önce geçsin istiyorum serum takilmaktan sıkıldım Allahtan eşim ve ben hemsireyiz evde hallediyoruz 😏
acemianne78 [silindi] benim de 8+4 valla beni etkilemiyor bulantılar çünkü midem bulanıyor ama kusamıyorum onun için de yediklerim kalıyor 😟
[silindi] SerpilEsra ben fransadayım. Burda ilaç da vermiyorlar herşey normal diyolar . Geçmesini beklemekten başka çarem yok
Didemmmmm Sdacbc bende de geceleri ara ara oluyor ama rahatım diyebilirim. Ben kilo verdim. Galiba sağlıklı beslendiğim için 🤣 normalde çok abur cubur yiyordum şimdi yemediğim için veriyorum. Ama 12. Haftadan sonra alacağım gibi görünüyor 😉
Sdacbc Didemmmmm ben 10 haftalıkken alıyosam daha yeniyken ilerleyen günlerde obez olurım heralde 🤣🤣🤣
[silindi] Zumra_genc yaa çok vermişsiniz . Benim o kadar değil. Şanslısınız ki sektördesinz bu covid döneminde hastane yolunda gidip gelmiyosunuz . Bakalım aralık ayına kadar neler bekliyor bizi❤️❤️