ozge8693 arkadaşına çok selam söyle olur mu çok ince düşünceliymiş maşşşallahh 😠 bana baksene sen?? Hamile olmasan neyse… Hamilesin bacım sen bırak sana ne derse desinler, kim ne gözle bakıyorsa baksınlar… Hamile kalmak için nelerini veriyor insanlar ya kilo almalarına bile razılar… Hamilesin yahuuu… Al kız kilo.. Dahada al hatta… Çok tatlı Bi hamişsin, canlı taşıyorsun… O kadar güzel bir zamanlar ki bu hamilelik… Bende kilo almaya müsaittim, bana dediler ay sen hamile kalsan çok kilo alacan şöyle böyle, ablam falan çok dalga geçerdi… İnanabiliyor musun sadece 10 kg aldım ve millet şok… Ödem dahi yok.. Bu yapısal birşey yaniiii…. Al kardeşim kilo, ohhh misss, çünkü bir nedenin var:Haaamiiilesssiiinnn… Lütfen şu takıntı yerine tadını çıkar gülüm.. O arkadaştan gerçekten Bi uzaklaş… Negatif insanlardan uzak duuurrr.. Hamilelikten sonra çokk rahat vereceksin kilo… Elinde olacak.. Hadi şuan kafana taktın ne yapacaksın? Kilo verryim desen bebek var onu yapamazsın.. Böyle böyle günlerini heba etmek yerine hayal kur, güzel şeyler düşün… Bebek kıyafetlere vs bakkk… Valla kızıyorum aaaa😊