ozge8693 hamilelere asla söylenmemesi gereken şey! Çok kilo almışsın! Töbe ya, bana diyenlere evet bebek var içerde diyorum, ödeminiz vardır yüksek ihtimal, her hamile farklı bazıları almıyor bazıları alıyor. Ben de 10 kilo aldım, ödem de başladı, bebeğiniz iyi olsun sağlıklı olsun önemli olan bu.