35.haftamdayım 20 kiloya yakın kilo aldım.tüm değerlerim normal, bebeğim iri de değil.
İster istemez üzülüyorum çünkü kilo almamak için çok çabaladım çok dikkat ettim o kadar şeyden feragat ettim ya aşermem bile olmadı. Hamur işi tatlı abur cubur çok nadir yedim. Tüm bunlara rağmen bu kadar kilo almak moralimi çok bozuyor. Bi arkadaşım bugün benimle alay etti resmen. Ben 10 kg almıştım sen çok almışsın az ye biraz dedi
O kadar moralim bozuldu kİ
yemedim dikkat ettim dedikçe insanlar yalan söylediğimi düşünüyor. Ya halbuki yiyip içseydim bu kadar üzülmezdim. 🥺😢😔😔😔