Lulemom 3461irem 22 haftada detaylıya girdim. Poposunu döndüğü için ensesini görebildik anca 😄 çok uğraştı doktor ama dönmedi yüzünü.
Bebeksum Yeni-anne4-02 evet yeterli 18-23hafta deniliyor ideali 20.hafta. Ben 18de gideceğim dr öyle istedi ikili test sonucum biraz riskli çıktığı için
Pamugunannesi1 3461irem Öyle güzel oluyor ki varya anlatamam inşallah görürsün kızının yüzünü 🤗 Biz biraz zor çektik resmî benim oynak oplum yerinde düzgün durmuyordu 😅
Fatos_teke46 Pamugunannesi1 aay maşallah 😍😍😍😍 bu ayrıntılı ultrasonla aynımı 🙄 bizde yaptık ama bize farklı birşey verildi 😁 yani detaylı yaparmiyiz daha bilmiyorum şuan 21 haftalıgiz
Pamugunannesi1 Fatos_teke46 Ayrıntılı ultrason canım bu 🤗 Bir kere düzgün poz verdi oynak bebem diğer türlü kıçı başı rahat durmadı 🤣 Doktorun istedi mi ayrıntılı girdiysen odur herhalde 🤷🏻♀️
burcudincel Fatos_teke46 canım detaylı ultrason farklı. Renkli görmek istiyorum deyin doktorunuza. Ozaman gösteriyorlar.
Adaaa34 3461irem Mecidiyeköy prof.Aytül Çorbacıoğlu canım benimle saatlerce ugraştı tek tek baktı.Bebeğimin yüzünü gösteren 4 tae foto ve cd verdi🥰
Pamugunannesi1 Fatos_teke46 Yok bacı bu detaylı ultrason değil normal ultrason bu 🤔 Gerçekten Muş Muş Yani 🤪
Fatos_teke46 Pamugunannesi1 bnde dedm doktora ama ayrıntılı ultrason bu dedi bebeğin vucudunu göremiyorum bn bunlar nasıl görüyor 😂😂😂
Pamugunannesi1 Fatos_teke46 Devlet hastaneleri galiba böyle bacı ya gerçekten bana sorarsan bende ne ne değil bilmiyorum detaylı ultrasona benzer bir hali yok gerçekten 😧
Omerhatice 3461irem bizde 22 de aradık 24 e randevu verdiler. Bariz netti yüzü 20 sende görebilirsin bence merak etme inşallah naz yapmaz gösterir yüzünü kuzucuk 🤗 biz kizimda direk gördük sagolsun uğraştırmadi bizi 😁 [url=http://www.hizliresim.com/krehcx0][img]https://i. url=http://www.hizliresim.com/9ufiwmt][img]https://i. Bunlarda pozlarimiz 😁😁