3461irem 22.ci haftada detaylı ultrasona giren var mı yüzü falan tam belirgin olmuş mu bebişinizin resmi var mı 🙈👼🏻bende girecemde merak ediyorum 🥰
Pamugunannesi1 3461irem 20+1 hastalıkken girdim gayet iyidi 🤗 https://imgyukle.com/i/OGthDY Bu da resmimiz alırız maşallahınızı 💃🏻
Burcuckmk 3461irem yüzünü gösterdi canim usg de de bak dedi doktor kisa bir videosunu cekip cd olarakta verdi
susam_18 belisslinaa çok saçma. Bebeğim yüzünü göstermedi diye doktor 20 dk gez bidaha bakalım dedi yarık dudak herhangi birşey var mı diye.
Asyaayaz1 19+5 de girmiştim yüzü o zaman bile gayet netti ağzı yüzü burnu 🌸Sizin daha net olur gitmelisiniz🌸
belisslinaa susam_18 boşuna girmiş oldum zaten kendi doktorum da gösteriyor bakıyordu eline ayağına zaten çok sinir oldum
Asyaayaz1 Yeni-anne4-02 benm doktorum 19+5 de girmemi istemişti bende o zaman girmiştim gayet herşeyi net belliydi..18 24 arası bakılıyormuş zaten🌸
Bebeksum Yeni-anne4-02 evet yeterli 18-23hafta deniliyor ideali 20.hafta. Ben 18de gideceğim dr öyle istedi ikili test sonucum biraz riskli çıktığı için
Fatos_teke46 Pamugunannesi1 aay maşallah 😍😍😍😍 bu ayrıntılı ultrasonla aynımı 🙄 bizde yaptık ama bize farklı birşey verildi 😁 yani detaylı yaparmiyiz daha bilmiyorum şuan 21 haftalıgiz
Aylinsemih 3461irem okadar çok ilgileniyor ki rengarenk yüzünü gösteriyor daha girerken söyledim iyi poz verirse yüzünün resmini istiyorum diye zaten yüzünü incelerken görüyorsun video ya almışlar cd yaptılar bekledik verdi esnerken falan hep cekmisler
Pamugunannesi1 3461irem Teşekkür ederiz teyzoşu 🤗 Evet canım erkek aynı anasıııı kıııızzzz ağzı burnu kıçını dediğim gidip gelip resmini seviyorum🤣
3461irem Pamugunannesi1 ay çok güzel duygudur yaaa bende istiyorum bir an önce görmek kızımın yüzünüüüü😀🙈🙈
Aylinsemih 3461irem https://imgyukle.com/i/OGtMqI bi maşallah alırım bebek hareket ettiği için çok düzgün alamadı ama daha net çıkanların ki oluyormus
Pamugunannesi1 3461irem Öyle güzel oluyor ki varya anlatamam inşallah görürsün kızının yüzünü 🤗 Biz biraz zor çektik resmî benim oynak oplum yerinde düzgün durmuyordu 😅