milena11 Yuceroglu tam ml söylemedi 24 den beri sınırda gidiyor26+1 şuan son kontrolde napıyosan işe yarıyır böyle devam dedi doktorum
Yuceroglu milena11 bizim de 31+5 de sınırda çıktı. Ne yapıyorsunuz peki ? Ben 6 7 lt su içiyorum. Onunda sulu meyve falan. Dün bir bardak havuç suyu içtim 🙄 Hastanedeyiz birde.
Krizantem_ Melikem-91 Hiç inandırıcı gelmiyor bana 8 litre su içildiği. Zehirlenmeye yol aciyor. Is yerinde bir kız arkadaş hastaneye kaldırılmisti birkaç gün hastane de yattı hatta.
Melikem-91 PsikologEzgiAlbas ben 11 haftalığım ama bilmiyorum bu su ne işe yarıyor allahım yardım et😂
Nurssss Melikem-91 bayılırım suya eşim benim yüzümden arıtma taktı yetişemedik dışardan su almaya hahaha
ecemp161013 Melikem-91 750 ml tupperla en az 5 sise içiyorum yani en az 3750 ml başlarda zor geldi hamilelikte önce hiç su içmediğim günler olurdu artık vucut istiyor
Nihal42- Melikem-91 ben deli gibi su içiyorum. Orucumu 5 bardak su ile açıyorum. Ve sahura kadar uyumuyorum sürekli su içiyorum. Karnım şişiyor hatta ağrıyor su içmekten ama doyamıyorum suya
milena11 Yuceroglu hersabah havuç suyu içiyorum öğlen havuö yiyorum akşam deveci armutu 3 4 lt su içiyorum günlğk 7 lt çok böbreklerini yorar o zaman
Yuceroglu milena11 havuç suyuna dün başldım bugün de içicem bakalım. Evet geçen gün böbreklerim ağrıdı. Yarın yine kontrol var bakalım 🙄 bir sonraki kontrolünüz ne zaman yada hamgi sıklıkla ?
milena11 Yuceroglu 15 günde bir gidiyorum ben. Haftamızda küçük o yüzden dikkat ediyorum. Siz suyu 4 lt yi geçirmeyin. Havucu hem yiyin hem suyunu sıkıp için baya etkisi oluyor
Yasgul45 Melikem-91 ben günde 5 litre rahat tüketiyorum canım bu hamilelikte birden oldu normalde 1 litre bile içemeyen biriydim
Saray1 Bizimde suyumuz az. Doktorum bol su iç dedi hastanede kaldım 4 5 gün o zaman 10 litre su içiyordum günlük🙄 doktorum o kadar da içme su zehirlenmesi oluyor dedi. Su içsen bi dert içmesen bi dert 😂 günlük 3 buçuk 4 litre içiyorum şuanda.
milena11 Saray1 normalde çok az içiyor anneler doktorda bol iç diyor😅 bu sefer abartıyoruz 😁 3 3.5 yeter ben yeni içmeye başlamadım kendimi bildim bileli günde en az 3 lt içerim suyu hamilelikte de öyleydi ona rağmen su sınırda çıktı 🤦🏻♀️ demek ki içmeyen insan olsam kuruyacak komple😅
Saray1 milena11 evet çok abartıyoruz hemde 😂ya ne güzel su içmeniz. ben hiç aramam suyu ama böyle şey olunca şimdi elimden su hiç düşmüyor. Normalde de artık sürekli su içmeyim diyorum ya bakalım 😂
balkiz12 Melikem-91 yanımda su şişem var o olmasa bende içemem ama gece uykudan kalkıp içiyorum vücudum alışmış bu sayede ne çok kilo aldım ne de çok ödem oluştu su gerçekten çok faydalı
Saray1 Krizantem_ bebeğin için insan herşeyi yapar neden böyle düşünüyorsunuz. Söz konusu canın olunca insan neler neler yapıyor