Melikem-91 Günde 4 litre hatta bazen fazlasını içiyorum kum döküyorum ondan benim ki çok suyu her zaman çok severim hep yanımda şişe ve bardak var eğer ki icesim yoksa şişeyi kafama dikiyorum ama icesim varsa bardakla yudum yudum sakın bı şekil de içiyorum her saat başı 2 bardak içmeye çalışın hatırlatıcı kurun gidin gelin 2 bardak 10 saatte 20 bardak yapar buda zaten günlük su ihtiyacinizi karşılar internette gördüm buz kaliplarina limon dilimi çilek dilimi koyup donduruyolar öyle de belki güzel olur