Piyanosuz Selmaolmz Doğum eğitimini de onlardan aldım evet. 32. Haftada almıştım eşimle beraber aldık ona da bazı masajlar göstermişti. Böyle eğitimler var hastanenize sorun ya da siz kendiniz bi ebe bulup eğitim alabilirsiniz :) 🥰
Piyanosuz Kumru_ evde suda Doğuma 3000 tl aldı. Eşim konum attı kendisi geldi. 1 dikiş attılar. Bebeğin kendi yırtığı daha iyi olur demişti ebem. Kesi atılmadı zaten tam açılmıştım, epizyoya karşılar :)
Kumru_ Piyanosuz Çok güzell. Ben esimle konuşayım bunu. Adınıza çok sevindim gerçekten hastanede yoğun ve gereksiz alttan müdahalelerle travma gibi doğumlar gerçekleşiyor. Ben oğlumda 5cmle gittim bu sefer böyle bişey düşünürüm. Mümkün olmazsa bile son âna kadar evde geçiricem inşallah ☺️
Uerdem Piyanosuz bebeğin kendi yirtigi daha iyi mi olur😖 zaten bu kesi atılmasının bir amacı da yırtık olmasın anüse doğru diye, bilemedim🤷♀️
Ciciannem27 Piyanosuz Bn 26. Haftaya giricem yarın normalde hep son aya girince yürüyüş yap diyorlar erken yaparsan erken doğum olur diyorlar 🤷♀️
Piyanosuz Ciciannem27 tam bir şey diyemeyeceğim ama aşırı bir zorlama olmadıkça normal tempoda bir yürüyüşün tetikleyeceğini sanmıyorum zaten sürekli hareket halinde oluyoruz kalkıyoruz oturuyoruz :) yine de doktorunuzla konuşun ❤️
Piyanosuz Kumru_ çok teşekkür ederim. Evet aynen dediğiniz gibi hastane hikayeleri maalesef böyle allah iyi doktor iyi ebelerle karşılaştırsın ❤️ İnşallah ikinciniz hayırlısıyla çok güzel olsunnn☺️
Mavilotta Kumru_ 2. Doğumda açılma hızlı oluyor ve bebeğin kalp atışlarının takip edilmesi gerekiyor. Evde beklemek riske atmak demektir.
saresare Piyanosuz hayırlı olsun doğumunuz :) evde suda doğum için havuzu ebe mi getirdi ? Önceden mi hazır bulunduruyordunuz . Bildiğim kadarıyla bayağı su doldurmak gerekiyor
Piyanosuz saresare biraz dolunca içine girdim, yani yaklaşık 45 dakika filan sürmüştür dolması doğum hemen olan bi şey olmadığı için Sancılardan sonra dolar eğer düşünüyorsanız merak etmeyin 💖🦋:)
Ezgice0 Piyanosuz Konyada böyle bir hizmet olduğunu bilmiyordum ☺️Benim Sezeryan olcak olmasaydı böyle suda tercih ederdim sanırım 😇