Kumru_ ebem bi başında bi de sonunda yalnızca 2 kere alttan muayene etti onda da izin istedi ve beni rahatlattı , hiç hissetmedim bile inşallah iyi insanlarla karşılaşırsınız :)hastane ortamı bazen açılmayı da geciktiriyor geriyor dediğiniz gibi maalesef… gerçekten hızlı bi doğumdu biz günlerce şaşırdık 😅☺️