Piyanosuz ay çok mutlu oldum okuyunca bende normal doğum yapmak istiyorum 14+2 haftalığız. 6 haftalıkken 21 Martta kanama yaşadım maalesef riskli gebelik oldu. Riskli gebelik olması normal doğumu etkiler mi diye düşünüyorum. Nedense acı çekmekten değilde, bıçak altına yatmaktan , kesi atılmasından korkuyorum. İnşallah rabbim yardım eder acıya dayanıksız biri değilim dayanıklıyım. Annemde normal doğumun daha kolay olduğunu söylüyor. Her konuda anneme çekmişim hamileliğimin seyri vs hep anneme benziyor. Rabbim hepimizi tek çığlıkta kurtarsın inşallah kolay olur doğumlarımız 🤰