Mercimegim4 Ays0 bayramın 1. Gün gel dedi ama bayramda kapalı bayramdan sonraya kaldı teyzesi🤭 hamileliğin çok yakıştığı bir anne görüyorum nazar değmesinler maşallah 🤭❤️
Ays0 Mercimegim4 olsun geç olsun da sağlıklı olsun haber et mutlaka aklımdasın 🤗 yaa teşekkür ederim bana da topaç oldum gibi geliyor 😂🙈
Ays0 Seymaacih ben onu da yapamıyorum her gün eşimi darlıyorum yürüyelim mı yakışıklı diye adam resmen kaçıyor benden 😂😂
Nkayserili90 Ays0 bence gayet iyi ben 8. Haftamdayım şimdiden 1 kilo almışım bide hiç yemediğim halde nası aldım anlamıyorum🥺
Ays0 Seymaacih eşim hep diyordu doğum yeri adana yazsın diye ben de nüfusta yazacak ne fark var diyordum da sonunda başarıyor 😂
Ays0 Seymaacih çocuk çıkmaz içimde kalır bak diyorum zaten senden bebek nasıl çıkacak bilmiyorum diyor 😂😂
Ays0 Asil_Egem Aralık ayinda taşındım ben ama taşınırken hamileymişim meğer sonrası hep ev ve hastane diye geçti 😂
Ays0 Hicrankilictas benimki sahte göbek gibi duruyor özellikle küçük çocuklar aç bakacam diyor 😂😂 bence 1-2 haftaya iyice yuvarlanır o 🤗
Hicrankilictas Ays0 ayyy inşallah 🥰❤️ bu arada benimki sürekli vajinama tekme atıyor korkuyorum bişi olacak diye hep aşağıda 🙄
Ays0 Seymaacih seneye yakın olursak unutmayalım birbirimizi belki çocuklarla buluşuruz pandemi de biter 😂
Mihribancglr Ays0 [url=https://www.linkpicture.com/view.php?img=LPic609954f5c225b634367321][img]https://www.linkpicture.com/q/Snapchat-771843211.jpg[/img][/url] tabi burda 22+4 ken şimdi 24+2 yiz🥰
Beyzan Ays0 Kalite biraz düştü videodan ekran resmi alınca ama bugün geldi elbisem karantina biterse fotoğraf çektiririz belki dedim 🙂