Asil_Egem Ays0 ayyyy işte şans yaaaa bende istanbuldayım aynı şeyleri burda olduğum için yaşıyorum bende hayat gerçekten çok tuhaf 😂😂😂😂😂😂
Seymaacih Ays0 valla yakın olsak kaçardık yürümeye çokta güzel olurdu 😃 her akşam sitede tek başıma deli gibi yürüyorum
Ays0 Seymaacih ben onu da yapamıyorum her gün eşimi darlıyorum yürüyelim mı yakışıklı diye adam resmen kaçıyor benden 😂😂
Seymaacih Asil_Egem Ahaha yaşadığınız yerde mükemmel bi yer. Adana gerçekten güzel ben bodrumdan geldim iklim olarak bi farklılık yaşamadım 😃 aaa bebiş Adanalı olacak desenize 😃
Ays0 Seymaacih eşim hep diyordu doğum yeri adana yazsın diye ben de nüfusta yazacak ne fark var diyordum da sonunda başarıyor 😂
Ays0 Mercimegim4 hatırladıım çok sevindim denk geldiğimize 🤗 kalp atışını duydun mu gerci daha çok minik 😍
Hicrankilictas Ayyy maşallah ne kadar güzel benimde 22 haftam hala çok az ve aşağıya doğru eğik duruyor sizinki gibi olsada keşke bence bir kaz poz verip hamilelik kıyafetleri giysem içimde kaldı ❤️😂
Ays0 Hicrankilictas benimki sahte göbek gibi duruyor özellikle küçük çocuklar aç bakacam diyor 😂😂 bence 1-2 haftaya iyice yuvarlanır o 🤗
eslemeslem Ays0 sağlıklı olsun inşallah bebişlerimiz ben 32 haftalığım bir tık senden büyük bizim göbüş😂 bizim kız yanlara yayıldı öne doğru gitmiyor
Ays0 Seymaacih seneye yakın olursak unutmayalım birbirimizi belki çocuklarla buluşuruz pandemi de biter 😂
Alone Ays0 normalde biraz kilo alsam çatlayan bir vücudum var ama iki doğum yaptım ikisinde de çatlamadım çok şükür krem kullanmıştım etkisi var mıdır bilemem ama çatlamayınca çatlanmıyor 😂
Ays0 Asil_Egem Buralı olanlar bile şimdiden ayy sen nasıl doğuracan o sıcakta diyorlar sağolsunlar çok yapicilar 😂😂
Mercimegim4 Ays0 bayramın 1. Gün gel dedi ama bayramda kapalı bayramdan sonraya kaldı teyzesi🤭 hamileliğin çok yakıştığı bir anne görüyorum nazar değmesinler maşallah 🤭❤️
Ayse3695 Linam6868 benımde bu kadar ama 29+4 deyim acaba karnım nıye küçük dıyordum normal dımı ilk gebelik bırde