teachervera tgba22 Ben de geçen hafta gittim canım bugün 28+2 yim. Doktor doğum pozisyonuna geçmiş dedi baş aşağı. Normal yani bu zamanda
tgba22 teachervera iyi bari sıkıntısız olsun inşallah.rahim agzı uzunlugu ne dedi doktor benim en son 33 dedi de
[silindi] tgba22 bana rahim ağzı ile ilgili hiçbir şey demedi hiçbir kontrolümde . Doktoruma güveniyorum yani inşallah sıkıntısız atlatacağız bu süreci 🤩
tgba22 Kediannesi123 normal dedi 35di perinatolog ölçtü 33 olarak normal dedi 22. Haftada.size ne dedi doktor
Uerdem tgba22 iyi de o kac defa döner orası ayrı ve ters durduğunda rahatsızlık hissi verir size dogum pozisyonu evet fakat öyle bisey olması için kanala inmesi gerekiyor vs vs olması gerektiği gibi bebeğiniz
tgba22 Uerdem öyleymis işte ben de okudum sorun yok diyorlar zaten dönüyor gibi suan yanda hissediyorum mesela
Kediannesi123 tgba22 sebebini bulamadılar ama doktor ihmali olduğunu da düşünüyorum çünkü sancılarım var diye doktor doktor gezdim ilaç verip eve gönderdiler sonra da doğum sancılarım başladı ve doğum gerçekleşti 😔