tgba22 bebek sürekli toplanıyordu tümsek oluyordu onlar kasılmaymış normal diyordu doktorlar değilmiş aslında bi iki gün yoğun bel ağrım oldu son gün de aşırı sancılar oldu ara ara sancı giriyordu ve sertleşiyordu karnım akşamına doğum oldu zaten. Ama her sertleşme de kasılma olmuyor korkmayın dikkatli davranın sadece benim de şuan ara ara oluyor nst de sancı çıkmıyor çok şükür