Mizgin2020 merhaba canım benimde 7 yıl sonra geldi mucizem tedaviler gördüm inanki çok yorulmuştum bütün tedavileri bıraktım 3 sene hiç hastaneye gitmedim kaynanamgille beraber oturuyorduk 7 yilimiz doldu kendi yeni evimize çıktık adetim 15 gün geçti hiç umursamadım normalde düzenlidir âdetlerim kardeşlerimin baskısıyla eşime test aldırdım tam 4 tane test yaptım 7 yıldır bekledigim iki tane koyu kırmızı çizgi çok şaşkındım eşimle birlikte çok ağladık hemen doktoruma gittim direk kalp atışını dinletti 7 haftalık olmuştu bile kalp atışını duyunca ağlamaya başladım hocam ben bu anı 7 yıldır bekliyorum dedim ve tekrar dinletti bize kalp atışını her ay heycanla kontrollerini bekledik eşimle sonunda oğlumuza kavuştuk 9 ay oldu mucizemiz dünyaya geleli umudunu kaybetme zamanı gelince oluyor bundan sonra sende dualarındasın Rabbim sana ve senin gibi evlat hasreti çeken her kuluna nasip etsin seni en iyi ben anlarım yaşamayan bilemez her ay beklemenin ne demek olduğunu bana hamileyim haberini vereceksin inşallah en kısa zamanda inanıyorum dua et vazgecme