Trilece [url=https://www.hizliresim.com/e6vmv7a][img]https://i.hizliresim.com/e6vmv7a.jpg[/img][/url] Kızlar iftardan sonra gebelik testi yaptım negatif çıktı az önce baktım hafif silik bir çizgi var çok heyecan yaptım kuruma çizgisi denen bişey varmış burda duymuştum o olabilir mi acaba, birazdan yada sabah tekrar test yapacağım kalbim küt küt oldu inşallah yüzüm güler çok istiyoruz bebiş 🙏💕
kedilianneee Trilece canım 10-15 dakikadan sonra çıkan sonuca pek itibar etme seni üzmek istemem ama. Yine de sabah tekrardan bir yap umarım istediğin sonuçla karşılaşırsın 🙏🏻
[silindi] Trilece ben çizgiyi gördüm bence var 🤗 benim testim o kadar silikti ki kamera da çıkmıyordu gorucem diye şaşı olmuştum artık 🤭 Bence sizde de var Hayırlı olsun inşallah 🤲🏽
bukusum Trilece 2 gun once bu marka.testten bende yaptim bende de boyle oldu. Su damlat canim silinirse kuruma cizgidir.
Hafsa__ Trilece canım postlarını okuyorum hep inşallah vardır olmasa hiç çıkmıyor o çizgi inşallah anneler gününde anne olduğunun haberini almışsındır🤲🏻 kan ver kesin sonucu yaz bize 🌸 hayırlı haberlerini bekliyoruz ☺️
MinikMucizeninAnnesi İlk 10dk önemli sonrasında çıktıysa kuruma çizgisidir,sabah ilk idrar ile tekrardan yapın. İnşallah hayırlı haberler 💜
Trilece MinikMucizeninAnnesi evet biliyorum ilk on dk ama insan acaba mi diyor işte bilirsiniz, veya bilir tüm bebek isteyenler . Bir ümit işte Allah’ım hayırlısını versin inşallah 🙏
melisa_ozgur_46 Trilece acaba mi da demeye devam et sen canim ben canlı örneğini yasadim bazen olabiliyor sabah ac karnina yap dene canim inşallah pozitif cikar seninde yüzün güler umudunu hiç bi zaman kaybetme 😇😇
Ndkgkdkkf Canım benimde aynı böyleydi kuruma çizgisi daha geride olur rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah güzel haberlerini alırız ikinci çizgiyi gördüm 😍
GulcanDongel Trilece ben o kadar sene yaptım bekledim sabaha kadar çizgi oluşmadı bile bence sende var yeni olduğu için hemen çıkmamış olabilir. 🥰
Trilece GulcanDongel yumurtlama göreli 13 gün oldu canım belkide dediğin gibidir belkide yoktur bilmiyorum şuan beklemedeyim belki direkt kan veririm varsa yoksa çıkar zaten 🙏
GulcanDongel Trilece yarın kan verin içiniz rahat olsun inşallah vardır Allah’ım bu mübarek ayda yüzünüzü güldürsün 🌸
Trilece GulcanDongel öyle yapmayı düşünüyorum canım kan veririm en doğrusu orda çıkar zaten , amin Allah razı olsun isteyen herkesin inşallah 🙏