sedanursahin Trilece umitlendirmek istemem ama bende bu şekilde öğrenmiştim bir kaç gün sonra tekrar dene bence belki koyulaşır☺️☺️🙏🏻
Trilece sedanursahin Elcnbykckr inşallah vardır kızlar gebelik istediğim bişey çünkü adetim 13-14 Mayıs ya o güne kadar beklicem yada daha önce gidip kan vericem inşallah hayırlısıyla vardır 🙏🙏💕
Elcnbykckr Trilece benimde böyle oldu aynı test hemde gözün aydın hamilesin bence hemen kan testi ver bu gün ☺️
Mizgin2020 Asli1453 çok teşekkür ederim bu kadar uzun yazmışsın benim için çok sağol insan çok yoruluyor her ay negatif görmekten bunaliyor inanıyorum olucak zamanı var demekki inşallah olur da müjdeli haberi forumda bı post HAMİLEYMMMM!!!!! DİYE DE BEN ACARİM
Trilece Aslihan2 canım muhtemelen benimde negatif saatler sonra ikinci çizgi yi görünce heyecanlandırdı beni, bugün test aldım belki yaparım yine
Trilece [url=https://www.hizliresim.com/oct841n][img]https://i.hizliresim.com/oct841n.jpg[/img][/url] Kizlar Bugün adet günüm ama gelen giden yok bende bir iki gün daha verdim belki geç gelir diye ama merak da ediyorum tabi bu arada, gebelik testi yoktu lh ovulasyon testi yaptım bu şekilde çıktı ama bilgisi olan var mı gerçi yarın gebelik testi alacağım ama her şeyi paylaşıyoruz burda sizlede paylaşmak istedim
islim-Hasanli6 Trilece canım bendede boyle olmustu ama malesef yoktu :( simdi oğlumla 7. Aya girdik insallah kalbinden gecen olur kuzum 😘