Ben ağızdan alıyordum. Aşırı baş dönmesi göz kararması ve uyku yapmıştı. Bi akşam misafirlerin yanında uyuyakalmıştım 😄 İğnesini hiç kullanmadım. Ama ben de proluton iğne kullandım doğumuma kadar haftada 1. O çok ağrı yapıyodu. Hem iğne yapılırken hemde sonraki birkaç gün. 38. Haftaya geldiğimde popom yok gibiydi. Taş kesilmişti artık iğnelerden.