Edaaa21_ iğnesi çok yakıyor, bi kaç gün neredeyse kalçanın üzerine oturulmuyor. Tabii doktorunuzun dediği önemlidir ama benim doktorum hapını kullandırıyor 1 aydan fazladır hapını kullanıyorum. Yok kilo alınıyor yok ten kokunuz değişiyor diye yorumlar okudum alakası yok sadece uyku yapıyor ağızdan alırsanız alttan fitil olarakta alınıyor. Yediğinizi içtiğinizi abartmazsanız kilo almazsanız. Ten kokumda değişmedi yani 😂