Kızlar hepinize merhaba benim cumartesi günü transferim var doktorum progestan 2 ampül tek iğne verdi hergün günde bir kez vuruluyorum kalçadan. Birde progestan fitil kullanıyorum 2 kez. Ama bu iğne beni mahvetti çok canım acıyor üzerine oturamıyorum vurulan yerler feci acıyor daha 27 tane daha var nabıcam bilmiyorum 😔 sizce normal mi