Arkadaşlar postu açan hanımdan neden bu kadar nefret etmişsiniz anlamadım. Kötü bir şey dememiş. Tabii ki mecburi durumda sezaryen olunması iyi ama herhangi bir sorun yoksa normal doğum olmalı demiş. Burda gerçekten de "“keyfi-tercihi”" sezaryene teşvik eden çok fazla. Benim arkadaşım da onların kurbanlarından biri. Tercihen sezaryen oldu ve doğum sonrası çektiği acılar iltihaplardan çok kötü psikolojisi bozulmuştu çok ağladı hatta annesine kadar sitem etti beni neden uyarmadın diye. Ve daha kırkı çıkmamışken bebeğine odaklanacağı yerde ssvd araştırmalarına girdi o psikolojiyi bir düşünün ben çok üzülmüştüm. Benim kendi gözlemim, çevremde de burda da bir çok insan asla mecburi değil keyfi sezaryen tercih ediyor. mecburi olmasına asla lafım yok, ben de öyle bir durumda asla bebeğimin hayatını tehlikeye atmam ama tercihen yapılması vücudumuz için iyi değil 7 kat kesiyorlar yani karnınızı, doğamızda var zaten normal doğum. Postu açan hanımefendi yanlış veya kırıcı hiçbir şey söylememiş bence.