Tansiyon kadar illet bişey yok çok dikkat edin yemeğinizi ilaciniz varsa bile hiç unutmadan için bu tansiyon belası yüzünden 1 gün önce doğum yaptım bi anda çıktı düşüremedim ve erken doğum yaptım 33+4 ben evdeyim bebeğim hastanede çok zor rabbim hayırlısıyla herkesi bebeğine sağlığına kavuştursun 🤲