Gebelik önceside tansiyon problemi olanınız var mı? Benim normal tansiyonum 14-9 du hamilelik öncesi. Gebelikte düştü ilk aylarda şimdi tekrar yüksek. Plesentada direnç var. Gebelik zehirlenmesi yok. Evre 1 tansiyon hastasıymışım. İlaç başlandı. Gebe olmasan başlamazdık dediler. Verdikleri ilaçta tansiyonumu düşürmüyor. 13-8 14-9 civarında halen. Aynı durumda olan tavsiye verecek birileri vardır belki. Nasıl düşer tansiyon?