14 9 ve uzeri tehlikeli canim benim ilk gebeligimde oyleydi idrarda protein kacagimda vardi ama hic ilac kullanmadim .surekli kendimi ve bebegimi takip ettim bol bol dinlendim.tansiyon aleti aldim her saat olcup yaziyordum sukur 40+6da kendi sancimla dogrudum 2gun sonrada tansiyonum normale dondu.insallah sizdede bir sikinti olmaz .simdiki hamileligemdede 95/60lara kadar bile dusuyor.bir ortam yok sukur