Mervee8 bendede gebelik şekeri var 5 haftadır diyetteyim burada genellikle 1. Saat ölçüyorlar ama benim kadın doğum-dahiliye-diyetisyen hep 2. Saat ölçtürüyor netten youtubeden doktorların dediğide hep 2. Saat ama buradakilerin çok büyük coğunluğu 1. Saat diyor ama benim çizelgemde de 2. Saat yazdığı için ben 2. Saat ölçüyorum. Şeker namına hiç bir şey tüketmiyorum diyetisyen sabah kahvaltısında ve ara öğünde meyve verdi onla karşılıyorum ihtiyacımı bi hafta sonra alışıyorsun zaten. Önemli olan evde hiç olmaması evde olunca çok gözüm kaçıyor🤦🏻♀️ Ben ara öğünde bir bardak süte küçük muz 5 çilek 2 ceviz 2 fındık 2 badem koyuyorum öyle güzel oluyor ki buz gibi bunu yapabilirsinn