Mervee8 ya aslında ben şeker yüklemesini kendi doktorumda yaptıramadım memlekete gelmiştim orda yaptırmak zorunda kaldım kendi doktoruma sonuçlarımı attım normal dedi ama burdaki doktor yüksek dedi bide koronadan sonra yaptırdım testi korona döneminde çok bal ve pekmez tükettim onunla da alakalı olabilir aslında ara ara sağlık ocağına gitmek istiyorum açlık tokluğuma baktırmak ya da bende bi cihaz alıcam.senin aldığın nasıl bişey