Kızlar 27.haftada 75 şeker yüklemesi yapıldı açlık 75 1.saatte tokluk 163 2.saatte 139 çıktı diyete başladım . sabah öğle akşam yemeklerden 2 saat sonra ölçüyorum 115 arası felan çıkıyo diyet uygulamama rağmen ve çikolata vs çok istiyo napıcam resmen gözüm kararıyo napıcam bilmiyorum bu haftaya kadar 4 kilo tek aldım böyle olan var mı acaba önerileriniz nedir acaba ?