Alizel biz ilk cocuk denemeye baslayınca aşılama yaptırmıstık, ozamandan bakılmıstı eşimin spermlerine iyiydi. Sonra yine bakıldı yine iyi dendi görüştüğümüz tüp bebek doktoru da iyi demişti. Düşuklerde ya o sırada bozuk sperm yada yumurtaya denk gelıyor, yada vücud hamileliği kabul etmıyor yada tıppın bittiği yerde baska seyler oluyor. Her önlemimizi alıyoruz artık gerisi Allahın takdiri