Alizel bide ben hemen hamile kalabiliyorum, 2 kez ovülasyon denedim tuttu. Bu ay deneyelim dedik tuttu cok şükür ki ama tutunmuyor işte düştüler :( o yüzden bidaha normali denemiycez, 2 ay oldu son düşüğümü yapalı beklıycez tüp bebeğe baslıycaz. Sen nerde yaptırdın canım tüp bebek işlemini?