Gkcm Üst üste 6 ay arayla düşük yaşadım her ikisinde de kalp durması ile hamilelik sonlandırıldı bu durumun araştırılmasını istiyorum hangi bölüme gidilmesi gerekiyor böyle durumu yaşayan var mı kendimi çok kötü ve yetersiz hissediyorum 😭
N-h-e123 Gkcm bende 2 düşük yapmıştım biri 9 diğer 14 hastalıkken .eğitim araştırmada genetiğe gittik bir şey çıkmadı. Bu sefer planlı bir şekilde Prof a gittik detaylı inceledi yumurtalıklarımı falan kan tahlillerime baktı.Yşne bir sorun çıkmadı . Sonra manevi destek aldım hocaya okuttum şu an 17 haftalık hamileyim şükür . Kendinizi çok yıpratmayın stres çok kötü bir şey sizde bi deneyin isterseniz. Hatta bu niyetle kurban kestirmenizi de tavsiye ederim. Ama lütfen kendinizi üzmeyin her kadının başına geliyor . Geçmiş olsun 🌹🌿
Bahardali Gkcm kan pıhtılaşma ve kromozom anomali genetik testlerinizi yaptırın. Tsh için de endokrin bölümüne gidin ona da baktırın. Tam kan sayımı da yaptırın.
Nkayserili90 Gkcm genetik testi yaptır canım tıbbi genetik birimine randevu alıyosun belki kanda pıhtılaşman vardır ilaç veiğne verıyolar hiç korkma ama ihmal etmede bi an öncegit
AnnelikHayali Gkcm üniversite hastanesine gidebilirsin. Rahim filmi, genetik test, pıhtılaşma testi isterler büyük ihtimalle. Eşinden de sperm testi isteyebilirler. Kandaki bazı değerlerini ölçerler.
N-h-e123 Silvergirl evet maalesef herkese güvenilmiyor . Bu işi Allah rızası için yapan bi hoca , para hocası değildi
Silvergirl N-h-e123 ne güzel ki duası kabul olmuş. Aynen herkese güvenilmiyor bende gittim son çare, 6 düşüğüm var maalesef ama artık riske atamıycam tüp bebek deniycez.
Aysenursgr Gkcm benim doktorum direkt kürtaj sırasında bebeği genetik teste yollayıp bendende kan alıp 5 li tarama testi yapmıştı. 1 genimde sıkıntı çıktı pıhtılaşmaya yatkınlık. Şuan coraspin kullanıyorum. İmkanın varsa özele kadın doğuma git sıkıntını anlat testi hemen yapıyorlar 1 ay gibi bir sürede sonuç çıkıyor canım
Gizemis Silvergirl merhaba üst üste düşük yaptığınız için bence bir hocaya gidin. Ümmüsıbyan muskası takın. Düşüklerin büyük çoğunluğu bu yüzden oluyor.
Alizel Silvergirl canım eşine bakıldı mı benim de düşüklerim oldu. Ayrıca kanımda pıhtılaşma da var. Ama düşüklerin sebebi sanırım sperm kalitesiymiş. Doktorumuz sperm belli bir işlemden geçmeli. Değer türlü böyle sağlıksız gebelik kürtaj düşük oluyor dedi. Tüp bebek ile gebeyim şimdi. Eşimin spermi hızlı ve çok ama sperm şeklinde bozukluk varmış. Spermiyogram ve kruger testi yapılmalı.
Silvergirl N-h-e123 aklıma geldi bişi sormak isterim, siz gititkten sonra herhangi bi süre verdimi hoca size?