Bence arkadaş normal doğum denemeden sezeryan olmak istemiyor illaki her şeyin normal süreci iyidir sezeryanle anne olunmaz tarzında birşey dememiş de zaten ama normal olmasını da istiyor bende sezeryan oldum her ikisininde zorluğu var ama hepimiz hamileyiz kırıcı olmadan yardımcı olalım kendi fikrim ikilemde kalmış tatlı dil bu gecede en azından iyi düşünelim