Hamileyim-mutluyum ben oğlumda norml doğum.yaptim 2 gebeligimi yaşıyorum bunfada normal istiyorum doğal olarak. tabiki baktığın zaman herkes normal doğum istiyor. Ama sezeryanda bir doğum şekli. Birinde öncesinde birinde sonrasinda çekiyorsun sancıyı ayni şey yani. Ikisindede bebisini kucağına alıyorsun ayni duyguları yaşıyorsun. Çevreye göre sezeryan doğum yapan doğum yapmış sayılmıyor hele büyükler oyle bir algı yaratıyor genç annelerde. Hiç takılmayın onlara siz kendinizi ve bebisinizi riske atmamak şartıyla hangi doğum şekli uygun ise ona yönelin 🙏 catiniz darmis. O zaman norml doğum sizi çok zorlayabilir. Bazı gebelerde kesi atılması bilr ise yaramayabjliyor ki , sizde bebek kanala bile inmemiş. O yüzden doktorunuzu dinleyin kendinizi daha fazla riske atmayın bence . Benim arkadaşım norml istedi ama çatısı dardı doktora genede denicem dedi suniyi aldi bebisin kalp atışı hafiften yavaşlamaya başladı mesela 1 saat içinde karar verildi cati darligindan norml doğuma el verisli değil diye sezsryana alındı. Oda mesela keşke direk sezwryan deseydim neyi zorluyorsam dedi oyle vicdan azabı çekti. Yani her halükarda aksi bir durum söz konusu olabilir. Siz sağlığınıza odaklanın yeter 🙏 su mübarek gecenin yüzü suyu hürmetine sağlıkla yavrunu kucağına alirsin inşallah canım benim.. bizde zamanında sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah 💙