40+0 oldum bebek gelmiyor kanala girmemiş Salı ya kadar gelmese doktor Sezaryen le alacak bayram giriyor araya tehlikeye atamam dedi çatı muayenesinde çatın biraz dar zorlanırsın kesi de olur dedi napsam ki bilnedim sezaryenden sonra vicdan azabı çeker miyim acaba normal olmadı diye düşünüyorum bir yandan bebeğimin hayatını tehlikeye atmak istemiyorum dokunsan sğlayacak moddayım 😥