Anne54 Aynen bende senin durumundaydım canım. Klitoris bölgemde çok ağrı vardı özellikle idrar yaparken falan farklı bi ağrı oluyordu iç çamaşırım bile rahatsız ediyordu. Ben yurt dışında yaşıyorum buraya ebe bebek doğduktan sonra 2 ay boyunca haftada bir iki defa eve gelir anneyi ve bebeği kontrol eder. Bende bu durumu açıkladım oda doğum yapan her 10 kadından ⅞′inde görülüyormuş bu durum geçer dedi. Hakikaten de geçti bazen ara ara hafif ağrısada şimdi gayet iyi. Dikiş konusunda da keza aynı şekilde bende dikişlerimi o şekilde görünce psikolojim bozulmuştu çünkü benimkine kesi atılmadı kendiliğinden yırtık oluştu o yırtıkta anüse kadar dayanmıştı yani kıçıma kadar dikmişti doktor, hatta hastaneden geldikten sonra aynayla bi durumuna bakayım dedim bakmaz olaydım 😫 ağlaya ağlaya banyo yapmıştım 😅😅ama şimdi hepsi geçti çok şükür vajinada eski haline kavuştu diyebilirim. Korkma zamanla geçer inşallah daha dikişlerin durduğu için kaygı duyman normal 40′ına kadar vücut kendini tamamen olmasada baya toparlıyor canım 😊😊