bebiskoooo benim özellikle doğum vakti belim ağrımadı hamileliğimin başımdan beri ağrıyordu zaten erkek bebek bel ağrısı yapar dedikleri doğru sanırım sen yinede kendini kontrol et arkadaşta yazmış zaten yorgunluktanda olabilir. Diğer sorun içinde evet şuan bi açıklık söz konusu ama toparlicakmış 🤗