Anne54 ben doğum yapali 26 gün oldu bana doktorum dikislerime pansuman yapmam icin batikon verdi sadece bende onu bi şişeye koydum her wc sonrasi sıktım hic bakmadan sıktım 15 gün falan korkudan bakamiyodum şükür dikislerim düştü 3 veya 4 taneydi hâlâ otururken fln agri var dikis yerimde ve vajinada yanma oluyodu batikon sıkınca icine gidiyordu galiba ondan olabilir🤗🌸simdide fena kasinti oluyo ara ara hâlâ rahim kendini toparlamadi ama bakalim bekliyorum zor olan kısmı gectik sizde biran önce atlatirsiniz insAllah