Selenimom orta boy çok büyük de kucuk olmayacak el boyunda dersin. Birde varsa eğer 2.kirim olsun dersin. Benim adımı da mutlaka soyle hatta onun aldıkları gibi bile diyebilirsin😂 burda komşularima sipariş verirken bile diyorum benimkiler gibi olsun diye öyle anlaşıyoruz. Onlar saklama koşulunu fln söylerler ama ben yine diyim hemen acmiycaksan bidonun ağzına koli banti sar ve serin kuru yerde muhafaza et. Açtığın yaprakları pisircegini sarmadan önce destelerini yıka sonra bı kaç tur suyunu değiştirerek suda beklet. Az tadına bakarsın tuzu baya gidince sararsin. dayanması için yaprakların tuz baya konuluyor çünkü. Kalanı da yine kapağı çok sıkı kapatır serin kuru yere koyarsın hiç bişey olmaz bozulması fln yeni acilmis gibi kalır. Aklına takılan bişeyi olursa da sor yine benim bilmediğim de vardır mutlaka. Bundan sonra sarma yedim dersin 😇