Selenimom ayy bende şaşırdım bı an🙈😂 pişman olmazsın. Ben devamlı müşterisiyim. Hatta sipariş verirken Edirne’de yaşayan erbaali Eliften aldım adresinizi ona gönderdikleriniz gibi güzel olsun de. Bana artık istediğin boyu da bildiği için özel basım yapiyo. Aşırı büyük de küçük de sevmiyorum tam el el boyu yapıyor. Sevdiğin boyda istersin şuan yeni kırım olduğu için özel sipariş alabiliyor. Tavsiyem 2. Kırım yaprak. 👍 Zaten Erbaa yapragiyla kendini tanıtmış şehir için coook rahat olsun. 😇