Mayisbali ben daha 37+0 şu an 38.4′de olucak aslında doktor 39. Haftada alma taraftarı oda cumartesi gününe denk geliyor o zaman 21 Mayıs olsun dedi bende ikizler olamaz dedim zaten kızımız 10 kasım oğlumuzda 19 Mayıs olsun dedik birde ailece fanatik 💛❤️Olunca 19_05 olmalı yani şimdi 😍 1 taşla 2 kuş vuralım dedik 😜