SudeSelennnn 38 haftada doğum yaptim. Iki kontrolumdede ne acilma nede sanci vardi. Bi gece önce bi saat yurudum ve squat yaptim. Ertesi gün kontrolum vardi bi gittim alt muaneym yapildi kan geldi. Acilma 3cm dedi. Yatisim yapildi. 5de odama alindim. 21:43 de bebegim kucagimdaydi çok șükür. Heran hersey olabilir her kontrole hazirlikli git. Ben doğum öncesi agdami yaptim evimi temizledim meger az zorlansam evde ddogurcaktim Allah bilir 😊🤣 Rabbim isteyen kim varsa hayirli evlat versin. Rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin. Allah bi avazda kurtarsin insallah 🤲