yasemin257 kucuktosbik27 bendede cikiyordu ama bebek hareket ediyor ondan dolayi dedi doktor. Bi hafta sonra alt muaneyi oldum 3cm acilma kanamada olunca ztn direk yatis verildi
kucuktosbik27 yasemin257 valla bilmiyorumda şuan baya sancı vuruyor birazdaha devam ederse hastaneye gitcem gibi
Aralidnak 37+4 olduk, her akşam minimum 20 dakika yürüyüş yapıyorum, 3 gece önce baya ciddi bi sancım oldu, ama 3 saat içinde geçti dinlenme vs ile. Sonrasında ne gelen var ne giden. 🤰🏽
bebiskoooo Yaseminahmetlina bende 36+2 yim canım uzandığımda belimde aşırı ağrı oluyor Çatal muanemi 37+4 de olacağım sence normal ağrı mı sancı mı ?
bebiskoooo yasemin257 hayırlı uğurlu olsun canım göbek kısmımda belimde ağrı oluyor 36+2 gebelikte ve korkuyorum sancı mı sence bu ağrılar
Fatosef SudeSelennnn 30+4 bu aralar hayattan bezdim resmen. Sırtımın agrisina dayanacak mecalim hiç kalmadı artık 😫
Zeyykizil Yaseminahmetlina yaa ne güzel benimde 37+5 ama gelen giden yok hep kontroldeyim nişanım geldi mi falan diye 😀
Zeyykizil Yaseminahmetlina Tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün varsa bi doğum hikayesi alırız 😀😀