almilaumay12 aynen eşime sormuş bi sor fln ne eksigi var bilir eşin demiş bana bile sormadı esimde ütü masası diyince hemen demiş o zaman ortak alalım diger kardeş de kabul edince eşim bişey dememiş allahım sen eksigi sormuşsun param varsa alirim yoksa almam niye başkasın ustune yıkılıyorsun oysaki bu ay ikimizin annesinede almicaktik biliyorsunuz pandemi ve bebek bekliyoruz masraflar seneye aliriz dedik emmivaki yapmiş adam ne desin eşim üzülmesin diye bişey demedim hep bi çıkar peşindeler 😂ahh çok doluyum uzun oldu😂 Büyuk biseyde degil ki 4 kişi alcaksiniz ya dicektim de ben tek alirim😂dedim neyse artislik yapmim